Sunday, March 15, 2009

Penatnye !

Dah lama rasanya saya tak menulis. Tapi malam ni rasa nak tulis something esp pasal staf saya yang sangat cuai sampai saya rasa cam nak jerit je bila confront ngan dia. Just imagine, bila client yang balik jauh dari KL, datang office, tapi dia dengan tanpa rasa nak bertanya or apa2 biar je client tu balik tanpa sign transfer form n agreement. YaAllah! Bengang gile.. dan atas kebijaksanaan nya itu, saya terpaksa ke KL semata2 nak dapatkan signature client tu.. dan staff saya itu, dengan cekapnya cuba menafikan yang dia tu careless.. ei......geram! ei.. tak pasal2 je kena g sana..Memang lah menyumpah habis.. Tapi hati saya sedikit sejuk bila jumpa client2 yang sangat baik. Rasa cam bersalah je asyik merungut dalam hati..huhuhu.. manusia, kan?

Hm.. sempat lah juga pg round Mid Valley TANPA bershopping apa2 pun.. Tahniah pada diri sendiri..hehehe. Saving yang sangat gile2 harus dimulakan sekarang sebab saya nak bershopping sakan bulan 6 nanti!hehehe.

Ajaibnya perasaan ni bila sepanjang masa kat KL sabtu lepas, setiap detik saya asyik teringat nak balik cepat.. sedangkan pekan kecil tempat saya ni have nothing compared to KL. I had enough time in KL during my uni time... i just belong here! Then i guess i will never leave this place, until n unless a miracle happen! hehehe

2 comments:

  1. takpelah, boleh gak ko gi round KL. hihih! -wahida

    ReplyDelete
  2. memang gile.. aku g jumaat malam, balik sabtu malam, ahad dtg ofis..tapi tak best pg tengah bulan ni.. paham2 jelah..hahaha

    ReplyDelete