Monday, February 16, 2009

Terlanjur cinta

Semalam saya dengar lagi lagu ni kat Hot FM.. Rossa feat Pansha.. Best !

Waktu bergulir lambat
merantai langkah perjalanan kita
berjuta cerita terukir
dalam menjadi sebuah dilema
mengertikah engkau perasaanku tak terhapuskan
malam menangis titis
embun membasahi mata hatiku
mencuba bertahan di atas
puing-puing cinta yang telah rapuh
apa yang ku genggam tak mudah untuk aku lepaskan
aku terlanjur cinta kepadamu
dan telah kuberikan seluruh hatiku
tapi mengapa kini kau bertanyakan cintaku
aku pun tak mengerti
apa salah dan kurangku padamu
kini terlambat sudah untuk dipersalahkan
kerna sekali cinta aku tetap cinta

Moral of the story : don't take for granted , always appreciate yang dihadapan anda sebelum she/he left you forever....

No comments:

Post a Comment