Sunday, May 24, 2009

Getting Reward..hahaha

Hari ni saya berazam untuk menjadi sangat bersemangat untuk habiskan kerja2 yang banyak dan agak ni.Abahku, selaku motivator terbaik telah sedikit sebanyak memberi semangat berkobar2 untuk saya habiskan kerja. Sebab hujung minggu ni ada reward yang akan menanti saya lagi sama macama minggu lepas. Selepas berminggu2 rasa tension buat kerja, last week dapat jumpa anak2 n spend time dengan diaorng adalah dikira reward yang sangat best! hehehe.. So memandangkan hujung minggu ni ada peluang untuk jumpa dengan sweethearts yang adorable tu, jadi kire pening2 ni keja ni tak jadi hal sangat.

I find myself getting better day after day. I manage to smile when thinking about "that" memories not like last time asyik nak sayu sedan je hati... Alhamdullilah atas semua perasaan sedang saya alami sekarang. I am getting stronger. semoga berpanjangan..hehe

Saya juga tak sabar sangat nak terbang ke Jakarta bulan depan.Nak cuti puas-puas dan juga nak shopping puas2. Harap2 boleh tengok show2 artis best ke masa kat Jakarta nanti.paling penting moga2 duit saya cukup untuk semua tu..hahahaha.. Sapa2 yang terbaca entry ni, and ada nak suggest any hotels ke, tempat paling happening for hang out, or shopping or apa jelah, sila lah bagitau ye..Lepas Jakarta, saya akan terbang plak ke Sabah the next following month. This year, nak cuti puas2. Cuma hujung tahun ni tak tau nak ke mana lagi.. Apa tempat yang best ek? Krabi,Bali, Sarawk?...Em.. still thinking ...

3 comments:

  1. woah, bestnye nk gi Jakarta. make sure bawak duit byk tau. Shopping heaven! heh. -wahida

    ReplyDelete
  2. jakarta aku tak penah pegi, kalau sabah banyak kali la.. hahahahahah

    ReplyDelete
  3. wahida- aku ni bab nak cukupkan duit tu yang masalah skit..hehehe..tp kena cukupkan jugak

    zulus - hehehe.. yolah, dah ko orang sabah bah..

    ReplyDelete