Saturday, May 23, 2009

No idea ! hahaha

Sangat lah sedang tak de mood nak buat kerja sebab dalam fikiran terbayang-bayang lagi weekend yang best aritu. Disebabkan auntie saya admitted kt PPUM, terpaksalah ambil cuti yang kemudiaannya ditambah lagi 2 hari (jumaat & sabtu). Kerja yang berlambak terpaksa saya tinggalka kejap dan sepanjang kat hospital, saya yang jadi peneman (such a great experience)dan waktu malam saya kadang tersentuh bila fikirkan Tuhan masih memberi saya kesihatan yang baik. Alhamdulillah!

Seronoknya sebab saya dapatlah jumpa anak2 saudara (my sweethearts) yang ramai n adorable itu. I miss them so much!!! time flies.. macam tak percaya je tgk semua dah besar. My niece, Suci Musalmah di atas sokongan moral cousin ku itu, dah start dapat job di usia 7 tahun .. She just started buat voice over..which i really wish nak buat jugak..hahaha..She is more matured compared to her age. Also tak percaya bila tengok my nephew Adam, dah ada adik baru .. (newborn Arizz Dani) and dah pandai buat perangai yang buatkan Mummy dia jadi singa sometimes....hahaha.. my lovely Alisya yang dah pandai nak bercakap sikit2, suka senyum dan ketawa setiap masa, dan jarang2 buat perangai.. (i miss her sangat2 sekarang). My Aish yang dah slowly jd good brother to his sister, Alisya.. sangat bijak bercakap.. Bahagianya rasa bila dapat spent time dengan diaorng even i wish for masa yang lebih panjang.. I miss them all! Bila dah kerja dan balik to Alor Star, sometimes i miss spending times with my cousin.. Last time, masa kat uni dulu, I used to hang out with them for shopping, makan2, pusing2, movies, and paling best, gossip2..hehehehe.Rindunyerrrrr.............................

No comments:

Post a Comment