Saturday, February 7, 2009

dapat RISK...

Pg2 bila sampai office, antara benda pertama yang saya buat adalah meminta chambering student untuk check email.. arghhhhhhhhh... file saya dapat RISK .. (RiSK ni Bank yang bagi, kalau misalnya ada documents tak cukup ke, apa2 masalah lain ke yang membuatkan duit tak boleh release.. Bank akan mintak kita rectify)..dah lama saya cukup berhati2 dengan Bank yang satu ni.. dan for quite some times file saya selamat (setelah dicheck berjuta kali)..tapi kali ni, ada plak yang terlepas pandang.. nasiblah intermediate risk je..at least saya tak lah semput sangat..kalau tak, mau tak tido dibuatnya.). Serentak itu, saya terus suruh staf saya rectify.....(hopefully ok lah lepas ni)..please no more mistake after this... but, can't help since i m just a human being (tp saya akan cuba malaksanakan sesempurna mungkin- mungkin sampai bank tu nanti leh nyanyi lagu SEMPURNA untuk saya..hahaha)..Insyallah...

2 comments:

  1. you have been tagged! sila buat! heheh. -wahida

    ReplyDelete
  2. budak chembering keje dia cek e-mail je ke?

    ReplyDelete