Saturday, February 14, 2009

I've been tagged by Wahida

[Directions: Once you’ve been tagged, you have to write a blog with 16 random things, facts, habits or goals about you. At the end choose 16 people to be tagged, listing their names and why you chose them. Don’t forget to leave them a comment or tag them in your note to read this].

1. Saya selalu rasa saya seorang yang membosankan kepada org sekeliling saya

2. Saya amat bersyukur dilahirkan sebagai seorang Hasnifalina Hasanudin.. di dalam keluarga yang sempurna kasih sayangnya, dikelilingi insan2 terhebat yang berdampingan sebagai kawan2 saya..(saya amat sayangkan semua)

3. Kerjaya saya sekarang adalah kerjaya idaman saya sejak darjah 5... alhamdulillah, kerana saya berjaya menjadi apa yang saya cita2kan

4. Saya amat menyenangi persekitaran tempat kerja saya, segala2nya.. firma ini, bos2 yang saya anggap seperti ayah sendiri, rakan2 sekerja yang saya anggap kakak dan abang- sangat2 baik dan sentiasa bersabar dengan karenah saya .. staff2 saya yang banyak membantu (even kdg2 saya agak tertekan jugak) kerja2 saya yang kdgkala membuatkan saya nightmare- clients, Banks,... bla bla.. tapi cinta saya tetap di sini.. mgkin tulah sebab saya agak rimas if dapat tawaran tempat lain ( dah saya dah pun melepaskannya )hehehe.. i just belong here

5. Erm saya kini mengalami sindrom2 hati yang pernah saya alami 5 tahun lepas..hehehehe.. tp saya sedang cuba mengatasinya kerana kenangan lepas sangat memonopoli hati dan perasaan saya hingga kini...erm too bad

6. saya setiap hari merindui kawan2 saya dan kenangan2 lampau - so called a Law Student ( UiTM, Faculty Of Law- Batch 2000-2005 ) and i m very proud to be part of them and our memories ... love an d miss you guys soo much .. sapa2 rajin tolong arrange reunion..

7. Baru saya perasan dah setahun saya tak menghadiri mana-mana kenduri kawin kawan saya..ermm. i m sorry

8. Saya amat takutkan kegagalan dan kekecewaan dalam hidup.. saya ingin hidup saya menjadi seperti yang direncanakan hingga akhirnya (tp tertakhluk kepada Qada' dan Qadar dari Nya- dan saya akan redha)

9. Saya nak keje yang dapat gaji besar... anyone pls help..hehehe!

10. Saya sangat suka memasak..menyanyi..memandu.. membaca dan bercuti opss tak lupa..saya perlu dengar lagu setiap hari

11. Saya nekad untuk bercuti sambil bershopping tahun ini.. tp duit tak pernah cukup... ei.. susah, susah!

12. sekarang, bila saya susah hati,perkara yang akan membuatkan tension saya agak release sedikit ialah..berbelanja hehehe dan window shopping

13.Lately saya selalu sedih bila teringatkan sesuatu..huhuhu.. saya tak mampu menghilangkannya dari fikiran saya lagi...

14. Saya lebih rapat dengan abah berbanding emak saya.. erm pelikkan? if sumthing happen, org pertama saya cari is abah..

15. saya sangat sukakan babies esp yang below 1 tahun..- i always miss my nieces and nephews

16. Personaliti lelaki plg sempurna di mata saya ialah Dr Sheikh Muszaphar- he is almost perfect!- alahai, bertuahnya Gf dia

3 comments:

  1. orang kata Dr sheikh muszaphar tu gay, betul ke? orang kata tau, bukan aku!

    ReplyDelete
  2. erm.. aku kata no komen..hehehe. ewah, cam artis plak

    ReplyDelete
  3. yeay! finally done! heh. ko ym aku ye smlm? aku mc daa.. -wahida

    ReplyDelete