Wednesday, February 4, 2009

la supadora n 32-7B

ejaan nya lebih kurang macam tulah..hehehe.. malam ni saya rasa cam nak tulis kenangan cite ni..zaman2 tu saya dan housemates saya sangatlah gila kat cerita ni..kegilaan luar biasa sebab cerita tu memang best.. masa tu, saya ngan kawan2 seramai 9 orang ni, menyewalah kat 32-7b, Sri Mahligai, Seksyen 9.. kitaorng semua sekelas....jadi, tiap2 petang2 bila tak de kelas oklah, masing2 tunggu depn tv pukul 4.30 nak tengok cite tu, tapi masalah paling besar kami bila ada kelas..alahai, camana nak buat yer..hasil kreativiti kami, kami telah mengambil kata sepakat bahawa 9 orng kami perlu bergilir2 tak pg kelas, tgk cite tu, dan kena cite kat orng yang pg kelas(dan ramailah sukarelawan yang sangat nak tawar diri tak mau g kelas)..so, system kami, kalau minggu ni 5 orng ni pg, mgu dpn, 4 orng plak tak pg, dan begitulah seterusnya.. kena cover gak sebab dalam kelas tu ada lebih kurang 15 orng je di mana majoriti dipegang oleh geng kami...

satu petang, di mana petang itu, adalah cite last siri sepanyol tu, semua buat keputusan tak nak g kelas...ooooo... kalau kami tak pg, sayap2 kami seramai 3 org tu juga takkan pg. Jd bagi menjayakan misi petang tu, an (dia ni ketua umah kami merangkap ketua kelas) telah telepon lecturer kami dan dengan suara sedih dibuat2, bgtau kami semua tak leh datang sebab food poisoning sebab makan nasi makcik yang jual kat depan 7E umah kitaorang (memang direka2 cerita ni, sian makcik tu, rasa berdosa gak, tapi selepas itu, kami adalah pelanggan tetap makcik nasi lemak yang best di dunia tu)..memang terror lah an..

esoknya bila masuk kelas, lecturer yang sangat baik itu, dengan nada penuh innocent, bertanya khabar kami semua yang buat2 muka sardin. siap pesan lagi jangan makan kat makcik tu dah...Ya Allah... sampai sekarang rasa bersalah sangat ngan dia..tp kalau baik je selalu, boring gak.ampun..hehehe

seronoknya bercerita hal mude2( even sekarang tak lah tue sangat lagi)..saya rindu kwn2 serumah 32-B (tak kire lah batch manapun)..lately ni saya asyik membelek album2 lama..dan itu slalu membuatkan saya rindu pada semua.. to an, anis, syikin- happily in marriage.. mini- who is getting married next month-congratulations, ida kat kota bharu.- wei, keluarlah..jom g jakarta shopping ..asma n miza- being single is fun!!!! hahaha... daniah n wahida - even lambat msk, tetapi membawa kebahagiaan kepada kami semua..hehehe..kart yang jauh di new york...we miss u, n last but not least, my ex roomate ina-lama tak dengar khabar, hope u r doing fine.

4 comments:

  1. sape lecturer yg caya kat korang tu? hahahah! -wahida

    ReplyDelete
  2. nama dia...? rahsia..sian dia..kang aku ym bagitau ko..hehehe

    ReplyDelete
  3. ini la keje budak2 law, pandai pusing2 kahakahah

    ReplyDelete
  4. weh, ko bukan sekelas ngan aku ke? aku rasa time tu part 3 kot..kelas bel..hahaha

    ReplyDelete