Wednesday, February 4, 2009

geramnya

pg2 ni masuk ofis, bila sign surat, ternampak lah satu file yang saya dah suruh staf saya buat reminder mungkin dah ke 8000 kali kepada XYZ (selepas ini dirujuk sbg pihak tersebut)..saya amatlah geram kepada pihak itu, kerana melambatkan kerja saya dan menjejaskan reputasi saya di mata pihak lain ..tolonglah.. i've done my best..paling saya geram, saya dah mudahkan keja pihak tersebut dengan buat sample jawapan yang macamana saya nak..eii.. tapi saya tak taulah apa yang pihak tersebut busy sangat sampai tak sempat nak reply... please take note that's so urgent!!! saya dah tak tau nak buat camana..i call them almost every week.. but the answer is remain the same..OK, KAMI AKAN REPLY ......aduhai... saya dah buat apa yang saya rasa sewajarnya saya buat..please cooperate!!!

5 comments:

  1. luku tak memadai, zul! penat buat reminder je kan? mmg (kgkdg) pihak2 tertentu ni sgt pampered, bg contoh pun lembap gak. (tetibe aku mcm faham situasi ko!) -wahida

    ReplyDelete
  2. memang aku sangat tension dahlah aku anta surat, reply lembab gile, dah dapat reply, salah plak jawab surat aku.. kira mcm tak paham soalan la, atau tak paham bahasa aku pun tak tau.. mau kelas rahmad dulu, org2 dari pihak tersebut, memang kena dah...plak tu, bila pihak tersebut call aku, bos dia siap cakap eksyen2 lagi ngan aku ni....ewah2

    ReplyDelete
  3. ko deal dgn gomen ke nana? biasela tu.

    kat ssm ni yg boleh hrp ntk reply cpt pejabat aku je. lain2 sumer mcm sardin.

    ReplyDelete
  4. ko deal dgn pejabat gomen ke nana? biasela tuh.

    ReplyDelete