Wednesday, February 11, 2009

erm... in dilemma

pagi2 ni ada 2 benda membuatkan saya di dalam dilema..

1. tentang abah yg kelihatan agak keberatan membenarkan saya ke satu destinasi bersama kawan2 esok ( Friday 13/02/2009).. sebenarnya semalam saya dah sms abah minta izin (poyo nye anak baik abah ni..but that's me hehehe)dan bila abah reply pun saya dah rasa abah agak keberatan nak izinkan saya pegi.. tapi memandangkan saya anak abah, saya rasa saya tau macamana nak pujuk abah...pg2 ni before i m off to office, i did pointed out the same question again..tp, at last he said: tak pelah, pegi la...erm he knows her daughter very well...so karang, saya kena pg buat passport!!!! HOREY.. abah, i m sorry... camana nak pujuk abah ni?huhuhuhu.. saya berharap dia ikhlas membenarkan saya pergi ..

2. tentang call dari satu pihak yang panggil saya untuk pg interview ngan diaorng.. alah, saya ni memang menyampah sket kalau apa yang saya apply tu , orng panggil for interview..tujuan apply adalah untuk suke2 (kdg2 lah, nak plak time tension ngan keje saya- tapi akhirnya saya sedar perasaan tu adalah bersifat temporary semata-mata).. i love my job! ermm saya tak tau nak pg ke tak....huhuhuhu

8 comments:

  1. mcm2 ko nie nana..ahaks...esok safe journey ok..ko tu g negara org...blaja ckap kap kun kaaa, medai medai sket..ahaks...

    ReplyDelete
  2. pegi jela try test market for interview. bila dapat baru fikir nk amik ke tak offer. heheh. -wahida

    ReplyDelete
  3. hi nana! AM first time nak komen.

    #2---- pergi!!!

    ReplyDelete
  4. Nana, tag aku yg dulu pun ko tak jwb lagi, ni ada tag baru. hehe! -wahida

    ReplyDelete
  5. ang nak p mana? tak cita kt aku pung..

    ReplyDelete
  6. am.. tq for posting ur comment.. hm,tulah, tak pikir lagi lah nak pg ke tak.. huhuhu

    ReplyDelete
  7. wahida, aku dah jawab tag2 ko tu.. dua2 sekali.. hehehe..

    ReplyDelete